Nemzeti közbeszerzési hirdetmény feladására irányuló kérelem
(5) A kérelemben meg kell adni az alábbiakat: |
b) a kérelem az Értesítőben történő
hiánypótlást
kezdeményezi;
|
c) az ajánlatkérő a Kbt. mely rendelkezése (§, bekezdés, pont)
alapján tartozik annak a hatálya alá [ideértve a Kbt. 2. §-ának
(4) bekezdése szerinti önkéntes alkalmazásának esetét is];
|
22.§ (1) bekezdés i)
|
d) az ajánlatkérő a Kbt. mely része, illetőleg fejezete szerinti eljárást alkalmazza; |
III. Rész VI. fejezet
|
e) a közbeszerzés (beszerzés) becsült értékét [szükség szerint utalást a Kbt. 245. §-ának (5) bekezdésére vagy 274. §-ának
(2) bekezdésére vagy 298. §-ának (3) bekezdésére];
|
16 millió HUF
|
f) ha a kérelmező
olyan hirdetmény közzétételét kéri az Értesítőben, amelynek
közzététele a Kbt. szerint nem kötelező, ezt a körülményt is;
|
Kötelező
|
g)a kérelem és a hirdetmény feladásának napját.
|
2009/12/14
|
(6) Ha a hirdetmény közzétételét az ajánlatkérő által meghatározott személy vagy szervezet kezdeményezi, e személynek
vagy a szervezetnek a kérelemben nyilatkoznia kell képviseleti
jogosultságáról is. A képviseleti jogosultságról való nyilatkozat
hiányában a Szerkesztőbizottság a hiánypótlásra történő felhívást az ajánlatkérőnek küldi meg.
|
Képviseleti jogosultság megléte [x]
|
|
Egyéb közlemény: |
A felhívás ellenjegyzése megtörtént. |
|
3
.
melléklet
az 5/2009. (III.31.)
IRM rendelethez
|
|
|
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
A Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos Lapja 1024 Budapest, Margit krt. 85.
Fax: 06 1 336 7751, 06 1 336 7757
E-mail: hirdetmeny@kozbeszerzesek-tanacsa.hu On-line értesítés:
http://www.kozbeszerzes.hu
|
AZ EGYSZERŰ ELJÁRÁS AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA
|
|
|
Építési beruházás
|
[x]
|
A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki
A hirdetmény kézhezvételének dátuma____________________
Azonosító kód_______________________________________
|
Árubeszerzés
|
[ ]
|
Szolgáltatás
|
[ ]
|
Építési koncesszió
|
[ ]
|
Szolgáltatási koncesszió
|
[ ]
|
|
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) Név
,
cím
és kapcsolattartási
pont(ok)
Hivatalos név:
ÉMI Építésügyi Minőségellenőrző Innovációs Nonprofit Kft.
|
Postai cím:
Diószegi út 37.
|
Város/Község
Budapest
|
Postai irányítószám:
1113
|
Ország:
Magyarország
|
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett:
Gebhardtné Lesták Ágnes
|
Telefon:
+36 1 372-6100
|
E-mail:
info@emi.hu
|
Fax:
+36 1 386-8794
|
Internetcím(ek) (adott esetben)
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
www.emi.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
|
|
További információk a következő címen szerezhetők be:
|
|
[ ] Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
[x] Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet
|
A dokumentáció a következő címen szerezhető be:
|
|
[ ] Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
[x] Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet
|
Az ajánlatokat a következő címre kell benyújtani:
|
|
[ ] Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
[x] Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet
|
I.2.) Az ajánlatkérő típusa
|
|
Központi szintű [ ]
|
Közszolgáltató [ ]
|
Regionális/helyi szintű [ ]
|
Támogatott szervezet [Kbt. 241. § b)–c) pont] [ ]
|
Közjogi szervezet [x]
|
Egyéb [ ]
|
I.3.) Az ajánlatkérő tevékenységi köre
I.3.1) A Kbt. VI. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
|
|
[ ] Általános közszolgáltatások
|
[ ] Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
|
[ ] Védelem
|
[ ] Szociális védelem
|
[ ] Közrend és biztonság
|
[ ] Szabadidő, kultúra és vallás
|
[ ] Környezetvédelem
|
[ ] Oktatás
|
[ ] Gazdasági és pénzügyek
|
[x] Egyéb (nevezze meg): minőség-ellenőrzés, minőségtanúsítás
|
[ ] Egészségügy
|
|
I.3.2) A Kbt. VII. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
|
|
[ ] Víz
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]
|
[ ] Villamos energia
[Kbt. 163. § (1) bek.. a) pont]
|
[ ] Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]
|
[ ] Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése
[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]
|
[ ] Szén és más szilárd tüzelőanyagok feltárása és kitermelése
[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]
|
[ ] Vasúti szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]
|
[ ] Városi vasúti, villamos-, trolibusz- vagy autóbusz szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]
|
[ ] Repülőtéri tevékenység
[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]
|
[ ] Kikötői tevékenységek
[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]
|
[ ] Postai szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. d) pont]
|
|
I. 4.) Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja-e le a közbeszerzési eljárást? igen [ ] nem [x]
|
|
II.
SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1)
Meghatározás
|
|
|
|
|
|
|
|
II.1.1
) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés
Szentendre Dózsa György út 26. szám alatti (20/5 hrsz.) ingatlanon lévő szolgáltatóház, raktárépületek, lakás, irodaépületek bontása, valamint az ezekhez kapcsolódó közművek bontási munkái épületeken belül és a bekötő vezetékek a gerincvezetékig.
|
II.1.2)
A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye
(
Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás –, amelyik leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ei) tárgyának)
|
a) [x] Építési beruházás
|
b) [ ] Árubeszerzés
|
c)
[ ]
Szolgáltatás
|
[x] Kivitelezés
[ ] Tervezés és kivitelezés
[ ] Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
[ ] Építési koncesszió
|
[ ] Adásvétel
[ ] Lízing
[ ] Bérlet
[ ] Részletvétel
[ ] Ezek kombinációja/Egyéb
|
Szolgáltatási kategória
|
(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)
[ ]
Szolgáltatási koncesszió
|
A teljesítés helye
2000 Szentendre Dózsa Gy. út 26.
NUTS-kód HU101
|
A teljesítés helye
NUTS-kód
|
A teljesítés helye
NUTS-kód
|
II.1.3)
A hirdetmény a következők valamelyikére irányul
Közbeszerzés megvalósítása [x] Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozása [ ]
Keretmegállapodás megkötése [ ]
|
II.1.4)
Keretmegállapodásra vonatkozó információk
(adott esetben)
|
Keretmegállapodás több ajánlattevővel [ ]
A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek keretszáma VAGY, adott esetben, maximális létszáma
|
Keretmegállapodás egy ajánlattevővel [ ]
|
A keretmegállapodás időtartama: Időtartam év(ek)ben: vagy hónap(ok)ban:
|
A közbeszerzések összértéke a keretmegállapodás teljes időtartama alatt (csak számokkal és pénznem):
A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága (amennyire lehetséges):
|
II.1.5)
A szerződés meghatározása/tárgya
Vállalkozási szerződés alapján a Szentendre Dózsa György út 26. szám alatti (20/5 hrsz.) ingatlanon lévő szolgáltatóház, raktárépületek, lakás, irodaépületek bontása, valamint az ezekhez kapcsolódó közművek bontási munkái az épületen belül és a bekötő vezetékek a gerinc vezetékig.
|
II.1.6)
Közös Közbeszerzési Szójegyzék
(CPV)
| Fő szószedet | | Kiegészítő szószedet (adott esetben) | Fő tárgy | 45110000-1 | | |
|
II.1.7) Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható) igen [ ] nem [x]
Igen válasz esetén az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):
|
egy részre [ ]
|
egy vagy több részre [ ]
|
valamennyi részre [ ]
|
II.1.8.) Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)? igen [ ] nem [x]
|
II. 2)
Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör
|
II.2.1)
Teljes mennyiség vagy érték
( valamennyi részt, és opciót beleértve)
Az alábbi épületek és a csatlakozó közművek bontása: 1.Szolgáltatóház - 640m2, acélszerkezet, függönyfal, szerelt kémény, trapézlemez tető 2.Raktár – 150m2, kisméretű tégla, fa fedélszék, cserép, fa nyílászárók 3.Iroda, telefonközpont – 112m2, gázszilikát fal, vb.panel födém, bitumenes csupaszlemez fedés 4.Raktár + lakás – 100m2 – kisméretű tégla, fa fedélszék, cserép, fa nyílászárók 5.Raktár + iroda – 257m2, kisméretű tégla, fa fedélszék, fém trapézlemez fedés, fa nyílászáró 6.Raktár – 257m2, kisméretű tégla, fa fedélszék, fém trapézlemez fedés, fa nyílászáró A mennyiségek és anyagok részletezését a dokumentáció tartalmazza.
|
II.2.2) Vételi jog (opció) (adott esetben) igen [ ] nem [x]
|
Igen válasz esetén a vételi jog leírása:
Ha ismert, a vételi jog opciók gyakorlásának tervezett ideje: hónap(ok)ban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
|
Az esetleges meghosszabbítások száma (ha van ilyen): vagy: és között
Ha ismert, az árubeszerzésre vagy a szolgáltatásmegrendelésre irányuló ismétlődő jellegű szerződések esetében kérjük feltüntetni a további szerződések tervezett idejét: hónapokban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
|
II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje
|
Az időtartam hónap(ok)ban: vagy napokban: 60 (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY: kezdés (év/hó/nap)
ÉS/VAGY
befejezés (év/hó/nap)
|
|
III.
szakasz
:
jogi, gazdasági, pénzügyi és technikai információk
III.1) A szerződésre vonatkozó feltételek
|
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek
(adott esetben)
Késedelmi kötbér, meghiúsulási kötbér, jótállás a dokumentációban meghatározottak szerint.
|
III.1.2)
Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre
Az Ajánlatkérő az igazolt teljesítés ellenértékének kifizetését a Kbt. 305. § szerint a teljesítést követő 30 naptári napon belül teljesíti. Ajánlatkérő előleget nem ad.
|
III.1.3) A
nyertes(ek) által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy
(adott esetben)
Gazdasági társaság létrehozása nem követelmény.
|
III.1.4) Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek? (adott esetben) igen [ ] nem [x] Ha igen, a különleges feltételek meghatározása
|
III.2)
Részvételi feltételek
|
|
|
III.2.1) Az ajánlattevő személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
|
Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:
Kizáró okok: - Az eljárásban nem lehet ajánlattevő vagy alvállalkozó, vagy erőforrást nyújtó szervezet, akinél a Kbt. 60. § (1) bekezdés a)-h) pontjában és a Kbt. 61. § (1) bekezdés d) pontjában felsorolt kizáró okok bármelyike fennáll; - Az eljárásban nem lehet ajánlattevő vagy a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozó, vagy erőforrást nyújtó szervezet, akinél a Kbt. 61. § (1) bekezdés a) – c) pontokban felsorolt kizáró okok bármelyike fennáll; - Az eljárásból kizárásra kerül az az ajánlattevő, aki, illetőleg akinek a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozója, vagy számára erőforrást nyújtó szervezet a Kbt. 62. § (1) bekezdés a) – b) pontokban felsorolt kizáró okok hatálya alá esik; Igazolási mód: - Az ajánlattevőnek és a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pont szerinti alvállalkozó(k)nak, továbbá az ajánlattevő számára erőforrást nyújtó szervezetnek az ajánlatban nyilatkoznia kell, hogy nem tartozik a Kbt. 60. § (1) bekezdés a) – h) pontja, továbbá a Kbt. 61. § (1) bekezdés a) – d) pontja hatálya alá. - Ajánlattevőnek és a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pont szerinti alvállalkozójának, továbbá az ajánlattevő számára erőforrást nyújtó szervezetnek lehetősége van arra is, hogy ajánlatában a Kbt. 63. § (2)-(5) bekezdés és a 63/A. § (1) bekezdésének rendelkezései szerint igazolja, hogy nem tartozik a Kbt. 60. § (1) bekezdés a)-h) pontja, valamint a Kbt. 61. § (1) bekezdés a)-d) pontja hatálya alá. - Az ajánlattevő (közös ajánlattétel esetén ajánlattevők) nyertessége esetén az eredményhirdetést követő nyolc napon belül a Kbt. 63. § (2)-(5) bekezdés és a 63/A. § (1) bekezdése szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a 60. § (1) bekezdés a)-h) pontja, valamint a Kbt. 61. § (1) bekezdés a)-d) pontjainak a hatálya alá, ha ezt a fent körülírt módon az ajánlatban nem igazolta Az igazolásokat és nyilatkozatokat eredetiben, vagy hiteles másolatban kell benyújtani.
|
III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
|
|
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
P/1 az ajánlattételi határidőt megelőző utolsó három lezárt üzleti év – ajánlattevő működési formájának megfelelő – a számviteli jogszabály szerinti beszámolója egyszerű másolati példányban; P/2 ajánlattevő nyilatkozata a 2006., 2007. és a 2008. években teljesített, közbeszerzés tárgya szerinti (épületbontási és terepelőkészítési munkák) tevékenységből származó nettó forgalmáról; P/3 ajánlattevő felelősségbiztosítás fennállásáról szóló biztosítási kötvénye, vagy a biztosító által kiállított igazolása egyszerű másolati példányban.
|
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Alkalmatlan az ajánlattevő, ha: P/1 mérleg szerinti eredménye az utolsó három lezárt üzleti év bármelyikében egy alkalomnál többször negatív volt; P/2 a 2006., 2007. és 2008. években teljesített közbeszerzés tárgya szerinti (épületbontási és terepelőkészítési munkák) tevékenységből származó forgalma éves átlagban nem érte el az évi nettó 15 millió forintot. P/3 nem rendelkezik építési és/vagy bontási tevékenységi területre is kiterjedő minimum 10 millió forint/év mértékű felelősségbiztosítással.
|
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
|
|
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
M/1 a hirdetmény feladásának napját megelőző három évben végzett bontási munkákra vonatkozó referenciák bemutatása és igazolása minimálisan a Kbt. 68.§ (2) bekezdése szerinti tartalommal; M/2 ajánlattevő vezető tisztségviselőjének, valamint a teljesítésben részt vevő felelős műszaki vezetőnek végzettsége, képzettsége és gyakorlati ideje bemutatása. Csatolni kell a szakmai önéletrajzot és a jogosultságot igazoló irat másolatát. M/3 cégszerű nyilatkozat a teljesítésben résztvevő szakemberek létszámadatáról, végzetség ill. képzettség szerinti bontásban; M/4 a teljesítéshez rendelkezésre álló műszaki, technikai felszereltség bemutatása, munkagépek, berendezések műszaki paramétereinek megjelölésével.
|
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Alkalmatlan az ajánlattevő, és a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozó, ha együttesen: M/1 nem rendelkezik a hirdetmény feladásának napját megelőző 3 évben összesen legalább 2 db, minimum nettó 10 millió értékű bontási munkára vonatkozó referenciával, M/2.) nem rendelkezik 1 fő,legalább középfokú végzettséggel és 3 év vezetői tapasztalattal rendelkező vezető tisztségviselővel és 1 fő, a 192/2009.(IX.15.) Korm. rendelet szerinti szakmagyakorlási jogosultsággal és minimum 5 év műszaki vezetői tapasztalattal rendelkező felelős műszaki vezetővel. M/3 nem rendelkezik legalább 4 fő fizikai dolgozó létszámmal. M/4 nem rendelkezik: - legalább 1 db, min. 0,5 m3 kapacitású rakodó géppel, - hagyományos fal és vasbeton szerkezetek bontásához szükséges bontó kalapáccsal.
|
III.2.4) Fenntartott szerződések
|
A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott igen [ ] nem [x]
A szerződés a Kbt. 253. § szerint fenntartott igen [ ] nem [x]
|
III. 3)
Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
|
III.3.1) A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve? igen [ ] nem [ ]
Ha igen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:
|
|
IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
IV.1)
Az eljárás típusa
|
|
|
IV.1.1) Az eljárás típusa a Kbt. VI. fejezete szerinti
|
Tárgyalás nélküli
|
[x]
|
|
Tárgyalásos
|
[ ]
|
|
IV.1.2) Az eljárás típusa a Kbt. VII. fejezete szerinti
|
Tárgyalás nélküli
|
[ ]
|
|
Tárgyalásos
|
[ ]
|
|
IV. 2)
Bírálati szempontok
|
|
|
|
IV.2.1)
Bírálati szempontok
(csak a megfelelőt jelölje meg)
|
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás [ ]
VAGY
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint [x]
[x] Az alábbiakban megadott részszempontok szerint (a részszempontokat súlyozással kell megadni)
|
| Részszempont | Súlyszám | 1. | nettó ajánlati ár (Ft) | 90 | 2. | az ajánlatkérő által meghatározotthoz képest rövidebb teljesítési határidő (naptári nap) | 8 | 3. | az ajánlatkérő által meghatározotthoz képest megajánlott többlet jótállás időtartama (hónap) | 2 |
|
IV.2.2) Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e? igen [ ] nem [x]
|
Ha igen, további információk az elektronikus árlejtésről (ha szükséges)
|
IV.3)
Adminisztratív információk
|
IV.3.1)
Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám
(adott esetben)
|
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e? igen [ ] nem [x]
Igen válasz esetén
Előzetes összesített tájékoztató [ ] Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény [ ]
Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
Egyéb korábbi közzététel (adott esetben) [ ]
Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
|
|
IV.3.3)
A dokumentáció beszerzésének feltételei
(adott esetben)
|
A dokumentáció beszerzésének határideje
Dátum: 2010/01/14 (év/hó/nap ) Időpont: 10.00 óra
|
Kell-e fizetni a dokumentációért? igen [x] nem [ ]
Igen válasz esetén, Ár (arab számokkal): nettó 20.000.- Pénznem: HUF
A fizetés feltételei és módja:
A fizetés feltételei és módja: a dokumentáció a fenti díj ellenében vásárolható meg, a díj nem tartalmazza az ÁFÁ-t. A dokumentáció ellenértékét az ajánlatkérő Magyar Államkincstárnál vezetett 10023002-00286136-00000017 számú bankszámlaszámára történő átutalás útján lehet megfizetni.
|
IV.3.4)
Az ajánlattételi határidő
Dátum: 2010/01/14 (év/hó/nap) Időpont: 10.00 óra
|
IV.3.5)
Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
HU
Egyéb:
|
IV.3.6)
Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
(tárgyalás nélküli eljárás esetén)
-ig (év /hó/nap )
VAGY hónap(ok)ban: vagy napokban: 60 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
|
IV.3.7)
Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2010/01/14 (év/hó/nap) Időpont: 10.00 óra
Helyszín : A/III. melléklet szerint.
Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek
A Kbt. 80. § (2) bekezdésében meghatározottak.
|
|
V.
szakasz: kiegészítő információk
|
V.1) A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő jellegű-e? (adott esetben) igen [ ] nem [x]
Igen válasz esetén a további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
|
V.2)
a szerződés eu alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos?
igen [x] nem [ ]
Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és bármely egyéb hivatkozási alapot:
KMOP 1.5.3./D – Ipari parkok, ipari területek telephely –és szolgáltatás fejlesztése
|
V.3)
További információk
(adott esetben)
V.3.1) Az eredményhirdetés tervezett időpontja:
2010. január 25. 10:00óra
V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja:
2010. február 05.
V.3.
3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja :
(kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli)
V.3.4.1) A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele?
(adott esetben)
igen [x] nem [ ]
V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk:
(adott esetben)
A dokumentáció az átutalás igazolásának bemutatása mellett és egy másolati példány átadásával az A/II. melléklet szerinti címen, 2009. december 23-tól 2010. január 3-ig az ÉMI Kft. székhelyén - 1113 Budapest, Diószegi út 37. – a főportán vehető át munkanapokon 8-12 óra között, az ajánlattételi határidő lejártának napján 8-10 óra között vagy kérésre a Kbt. 54.§ (4) bekezdése alapján megküldésre kerül.
V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:
Az értékelés során adható pontszám alsó és felső határa részszempontonként 1-10-ig terjedhet
V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:
Ajánlatkérő - a Közbeszerzések Tanácsa 2/2004. módosított ajánlása szerint - az értékarányosítás módszere szerint értékeli az egyes ajánlatok tartalmi elemeit, azaz az ajánlatkérő a legkedvezőbb tartalmi elemre a maximális pontot adja, a többi ajánlat tartalmi elemére pedig a legkedvezőbb tartalmi elemhez viszonyítva fordítottan arányosan számolja ki a pontszámokat. A részleteket a dokumentáció tartalmazza.
V.6) A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e?
igen [x] nem [ ]
V.7) Egyéb információk:
1) Az ajánlatokat a dokumentációban meghatározott formai és tartalmi követelményeknek megfelelően kell elkészíteni és az ott meghatározott módon kell benyújtani. 2. Az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell a Kt. 70.§ (2) bekezdése és a 71. § (3) bekezdése tekintetében, valamint meg kell jelölnie a Kbt. 71. § (1) bekezdésében foglaltakat. 3. Az ajánlattevő ajánlatát a felolvasólapon szerepeltetettek szerint köteles megadni. Az ajánlati árat Ft-ban kell meghatározni. 4. Az ajánlatkérő 2009. december 21-én 10 órai kezdettel lehetővé teszi a helyszín megismerését. A találkozó helye: Szentendre, Dózsa György út 26. 5. Az ajánlathoz csatolni kell az ajánlattevő és a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó(k) cégkivonatát, valamint az ajánlatot aláíró cégjegyzésre jogosult képviselő(k), aláírási címpéldányát eredeti, vagy hiteles másolati példányban, és – amennyiben szükséges – az általuk adott meghatalmazás eredeti vagy hiteles másolati példányát, melynek tartalmaznia kell a meghatalmazott aláírás-mintáját. 6. Több ajánlattevő közösen is tehet ajánlatot. Amennyiben közös ajánlattételre kerül sor, akkor a közös ajánlattevők kötelesek becsatolni egymás közötti (konzorciumi) megállapodásukat). 7. Az ajánlatkérő a hiánypótlást lehetőségét az összes ajánlattevő számára azonos feltételekkel, a Kbt. 83. § (2) bekezdésében meghatározott körben biztosítja. 8. Az ajánlattevőnek a Kbt. 55. § (3) bekezdésére tekintettel tájékozódnia kell a munkavállalók védelmére, a munkafeltételekre vonatkozó kötelezettségekről, amelynek a teljesítés helyén és a szerződés teljesítése sorén meg kell felelni. 9. Az ajánlatkérő a nyertes ajánlattevő visszalépése esetén a második legkedvezőbb ajánlatot tevővel kötheti meg a szerződést.
|
|
V.8) E hirdetmény feladásának dátuma: 2009/12/14 (év/hó/nap)
|
|
A.
melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I)
További információk a következő címeken és kapcsolattartási pontokon szerezhetők be
Hivatalos név:
FŐBER Nemzetközi Ingatlanfejlesztő és Mérnöki Zrt.
|
Postai cím:
Rumbach Sebestyén u. 14. II/206.
|
Város/Község
Budapest
|
Postai irányítószám:
1075
|
Ország:
Magyarország
|
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett:
Kiss István területi igazgató
|
Telefon:
341-5500/255
|
E-mail:
epites @fober.hu
|
Fax:
268-1197
|
Internetcím (URL):
|
II)
Címek és kapcsolattartási pontok, ahonnan a dokumentáció beszerezhető
Hivatalos név:
FŐBER Nemzetközi Ingatlanfejlesztő és Mérnöki Zrt.
|
Postai cím:
Rumbach Sebestyén u. 14. II/206.
|
Város/Község
Budapest
|
Postai irányítószám:
1075
|
Ország:
Magyarország
|
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett:
Kiss István területi igazgató
|
Telefon:
341-5500/217
|
E-mail:
epites @fober.hu
|
Fax:
268-1197
|
Internetcím (URL):
|
III) Címek és kapcsolattartási pontok, ahovÁ az ajánlatokat kell benyújtani
Hivatalos név:
FŐBER Nemzetközi Ingatlanfejlesztő és Mérnöki Zrt.
|
Postai cím:
Rumbach Sebestyén u. 14. II/206.
|
Város/Község
Budapest
|
Postai irányítószám:
1075
|
Ország:
Magyarország
|
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett:
Kiss István területi igazgató
|
Telefon:
341-5500/217
|
E-mail:
epites @fober.hu
|
Fax:
268-1197
|
Internetcím (URL):
|
|
B. MELLÉKLET
A részekre vonatkozó információk
A rész száma 1 meghatározás
|
|
|
1) A rész meghatározása
|
2)
Közös Közbeszerzési Szójegyzék
(CPV)
|
3) Mennyiség vagy érték
|
4) A szerződés időtartama vagy eltérő kezdési/teljesítési határidő feltüntetése
Az időtartam hónap(ok)ban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY Kezdés (év/hó/nap)
ÉS/VAGY
Befejezés (év/hó/nap)
|
5)
További információ a részekről
|
----------------------(E mellékletből a részek számának megfelelően több példány használandó) ----------------------
|